Compania de curierat Cargus plănuieşte investiţii de 55 milioane euro în următorii ani: „Estimăm că vom închide anul 2022 cu o creştere a veniturilor de 13%“

Autor: Miruna Diaconu 06.07.2022

♦  În ultimii doi ani, Cargus a investit circa 20 de milioane de euro în infrastructură, noi soluţii de livrare şi tehnologii digitale. Compania de curierat şi-a creat propria reţea de lockere, o soluţie de livrare cu adopţie tot mai mare.

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, are un buget de investiţii de 55 milioane euro pentru următorii doi ani şi jumătate. Investiţiile plănuite de compania de curierat se concentrează pe segmentul e-commerce, inovaţii, dezvoltarea reţelei out of home şi logistică.

„Vom extinde reţeaua SHIP & GO, ajungând la 3.000 de puncte în toată ţara. Recent am adăugat doi parteneri principali în reţeaua SHIP & GO, PayPoint şi un-doi Centru de plăţi, care ne vor ajuta să ne atingem obiectivul. Tot în acest an urmează o altă serie de investiţii consistente în crearea şi dezvoltarea reţelei de lockere, care vor fi o inovaţie pe piaţă: vor fi complet digitalizate, integrate în universul digital Cargus şi vor respecta principiile de sustenabilitate care ne ghidează în dezvoltarea afacerilor“, spune Olivier Van Houtte, CEO al Cargus.

În ultimii doi ani, compania a avut în derulare investiţii de 20 mil. euro în infrastructura operaţională, în servicii de livrare şi în soluţii tehnologice. Cargus şi-a dezvoltat propria reţea de lockere, care urmează a fi lansată.