Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Nonbancar a înregistrat în S1/2022 un număr de 630 de cereri, dintre care 288 au fost soluţionate

Autor: Mircea Nica 06.07.2022

Din dosarele de conciliere instrumentate până în prezent, cea mai mare sumă obţinută de un consumator care a apelat la procedurile de conciliere oferite de SAL-Fin a fost de 226.513 lei, reprezentând diferenţa de despăgubire şi penalităţile aferente dosarului de daună deschis la un asigurător.

Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Nonbancar (SAL-Fin) a înregistrat 630 de cereri din partea consumatorilor în prima jumătate a anului 2022, din care 288 au fost soluţionate, potrivit infor­maţiilor transmise de reprezentanţii SAL-Fin.

Anul trecut, numărul de cereri transmise din partea consumatorilor către SAL-Fin a ajuns la aproximativ 1.300, comparativ cu 807 cereri transmise în anul 2020.