(P) Softul SIRAR validat de instituţiile publice din România

Autor: Publicitate 07.07.2022

Iniţiatorii softului SIRAR, cei ce au pus umărul la reforma administraţiei publice din România prin lansarea unui produs inovator din sfera digitalizării care să ajute la eficientizarea activităţii instituţiilor publice din ţara noastră  se mândresc cu lista clienţilor ce au ales să utilizeze acest produs, la doar 2 luni de la momentul lansării spre vânzare.

Singurul soft dedicat urmăririi  în timp real a tuturor litigiilor unei instituţii publice şi transmiterii notificărilor cu privire la stadiul dosarelor aflate pe rolul instanţelor de judecată, precum şi îndeplinirii obiectivelor stabilite în vederea implementării măsurilor/recomandărilor dispuse în urma activităţilor de control intern sau extern, este utilizat în prezent în peste 20 de judeţe din ţara noastră.

Avantajele pe termen mediu şi lung ale acestui produs au determinat instituţii precum Primăria Municipiului Cluj, Administraţia Fondului pentru Mediu, Primăria Sectorului 4, Consiliul Judeţean Maramureş şi nu în ultimul rând Minsterul Cercetării, Inovării şi Digitalizării să facă parte din multitudinea de entităţi publice locale şi centrale care folosesc acest „asistent digital” în activitatea cotidiană.  

Deşi ideea softului SIRAR a luat naştere în urmă cu aproximativ 3 ani, vânzarea pe piaţă a produsului s-a realizat abia în prima parte a acestui an. Necesitatea de adaptare a softului la nevoile clienţilor a presupus o permanentă muncă de creaţie şi inovare, în încercarea ca acest „asistent digital” să devină un sprijin solid în activitatea cotidiană a instituţiilor publice din România. Ne bucurăm astăzi de un real succes, iar achiziţionarea produsului nostru de către instituţii relevante valizează calitatea muncii noastre”, a declarat Vasile Apostol, iniţiatorul acestui proiect.

Ca şi funcţionalităţi, softul SIRAR a fost conceput din dorinţa de a răspunde celor două mari obiective:

GESTIONAREA TUTUROR LITIGIILOR INSTITUŢIEI:

MONITORIZAREA LA TERMEN A OBLIGAŢIILOR CE REVIN INSTITUŢIILOR PUBLICE ÎN IMPLEMENTAREA MĂSURILOR/ RECOMANDĂRILOR STABILITE ÎN URMA ACTIVITĂŢILOR DE CONTROL:

Succesul dovedit al softului în sfera publică l-a determinat pe Vasile Apostol să îşi îndrepte atenţia şi asupra sectorului privat, în condiţiile în care pentru companii, inovaţiile digitale se bucură de o mai largă receptivitate, luând în considerare şi faptul că o eventuală întârziere în abordarea digitală ar putea produce pentru orice companie privată un dezavantaj competitiv pe piaţa de capital.

Astfel, la data de 1 august va fi lansat softul SIRAR versiunea 2.0 dedicat sectorului privat, gândit pentru a oferi siguranţa tuturor societăţilor din mediul de afaceri din România şi a garanta buna funţionare a acestora, prin asigurarea celor 2 mari funcţionalităţi, similare sectorului public, respectiv:

„Proiectul nostru vine în complinirea demersurilor întreprinse de angajaţi în scopul bunei funcţionări a instituţiilor şi societăţilor, sprijinind eforturile lor de a rezolva şi de a preveni numeroasele probleme apărute în gestiunea curentă. În era digitală în care ne aflăm, achiziţionarea şi utilizarea unui astfel de soft devine esenţială, necesitatea înlocuirii birocraţiei cu conceptul de digitalizare având o importanţă deosebită pentru conducătorii instituţiilor publice şi directorii companiilor private”, a mai afirmat fondatorul SIRAR.