Radu Topliceanu, Vicepreşedinte, BRD SocGen: În perioada următoare ne dorim să creştem în continuare şi vom investi foarte mult în digitalizare şi optimizarea reţelei de unităţi

Autor: Mircea Nica 12.07.2022

În perioada următoare, BRD are în plan să crească în continuare, iar o pună parte a investiţiilor vor fi direcţionate către digitalizare şi optimizarea reţelei de unităţi, a spus Radu Topliceanu, Vicepreşedinte, BRD SocGen, în cadrul Conferinţei ZF Bankers Summit 2022.

“Continuăm să susţinem economia românească în perioada următoare, care va fi una foarte interesantă atât pe zona de companii, cât şi pe zona persoanelor fizice. Evident, dorim să creştem în continuare, iar din perspectiva investiţiilor continuăm să investim foarte mult în digitalizare şi în optimizarea reţelei de unităţi. Acest lucru înseamnă comasarea de unităţi, relocare, schimbarea modelului de activitate din unităţI şi mai ales digitalizarea interacţiunii dintre client şi colegii din front office din unitate. Atunci când vorbim de digitalizare foarte multă atenţie se acordă părţii de aplicaţie către client, dar trebuie să facem un efort masiv şi pe zona de facilitare a interacţiunii cu clientul.”

Ce a mai spus Radu Topliceanu, Vicepreşedinte BRD-SocGen:

Este foarte important în cllipa de faţă să avem un dialog cu clienţii şi să găsim soluţii pentru ei. Evident depozitele devin o alternativă foarte interesantă pentru clienţI, dar există în continuare şi alte produse de investiţii. Este important ca echipa din front office să stea de vorbă cu clienţii să înţeleagă nevoia lor şi împreună să găsească cea mai bună soluţie

 Clienţii ştiu ce vor, este vorba de discuţia pe care o ai până ajungi la nevoia reală. Un client nu vine să ia un credit, vine să îşi cumpere o casă, o maşină, fiecare are un scop anume. La fel şi cu economisirea. Poate să pună bani deoparte pentru o rezervă, economisire pentru studiile copilului şi aşa mai departe. Observ din ce în ce mai mult cum clienţii înţeleg tot mai mult opţiunile.

Cred că există un element important între asigurător şi bancă, de înţelegere a beneficiilor. Acest ecosistem aduce beneficia tuturor participanţilor. În măsură în care suntem capabili să explicăm aceste beneficia ecosistemul va continua să se dezvolte.