Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli şi-a bugetat afaceri de 70 mil. lei, cu 25% mai mari ca în 2021 şi aproape duble faţă de 2020. „Încet-încet, piaţa se va stabiliza”

Autor: Cristina Roşca 13.07.2022

Sub umbrela Fratelli sunt deschise astăzi şapte restaurante şi şapte cluburi Toate restaurantele sunt operate direct de grup, în timp ce o parte dintre cluburile din provincie sunt deschise de parteneri francizaţi, e vorba de cele din Constanţa, Timişoara şi Iaşi În portofoliul grupului se găsesc localuri sub branduri precum Biutiful, Fratelli, Fratellini, Uanderful sau Carnivale Food Market.

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli, lansat pe piaţă acum 17 ani, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 5 milioane de lei, suma fiind cu 67% mai mare ca în 2021. Totodată, bugetul este de peste trei ori mai mare decât cel din 2020, primul an de pandemie.

Criza sanitară a fost o perioadă dificilă pentru jucătorii din HoReCa, dat fiind că aceştia fie au fost închişi temporar, fie au funcţionat cu restricţii. În acest context şi multe investiţii au fost blocate, pentru a fi reluate în 2022.