Euroins România a vândut în primul trimestru 1,2 milioane de poliţe din toate produsele de asigurare, faţă de 900.000 anul trecut. Compania are o cotă de 23% pe piaţa asigurărilor generale

Autor: Roxana Rosu 12.07.2022

Euroins România a vândut în primul trimestru 1,2 milioane de poliţe din toate produsele de asigurare, faţă de 900.000 anul trecut, numărul clienţilor crescând cu 36%, a anunţat compania de asigurări.

Euroins are o cotă de piaţă de 23,2% pe segmentul de asigurări generale şi de 19% la nivelul întregii pieţe de asigurări, arată datele ASF.

„Ne aflăm într-un proces accelerat şi vizibil de transformare extrem de provocatoare, pe termen lung, pe care l-am început anul trecut odată cu schimbarea întregului consiliu de conducere al companiei de asigurări, continuând cu majorări semnificative de capital (peste 300 de milioane de lei) de la acţionarii noştri şi de asemenea de la BERD, care şi-a arătat angajamentul de a continua să investească în această industrie. În ciuda provocărilor pe care piaţa asigurărilor din România ni le arată în fiecare zi, punem multă atenţie şi executăm activităţi operaţionale pentru îndeplinirea unui plan de redresare foarte ambiţios, pe care ni l-am asumat, fiind strict supravegheaţi de autorităţi. Rezultatele pozitive ale eforturilor noastre se pot observa deja în indicatorii noştri oficiali din zona de asigurări şi de asemenea, în comportamentul pieţei - plăţi mai rapide, relaţii de încredere şi transparente cu clienţii şi partenerii noştrii, scăderea numărului de reclamaţii,”a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.

Cea mai mare creştere a fost înregistrată la produsul CASCO, peste 800%, în timp ce asigurările de călătorie, de sănătate, de proprietate şi de răspundere civilă (RCA) au crescut de peste trei ori faţă de T1 2021.