Grupul Iulius lansează un nou concept de retail, pe zona de proximitate, odată cu deschiderea Family Market Miroslava, o investiţie de 12 milioane de euro

Autor: Roxana Rosu 15.07.2022

Grupul Iulius, fondat de omul de afaceri Iulian Dascălu, a lansat un nou concept de retail odată cu deschiderea Family Market Miroslava, un proiect de proximitate realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava, investiţia pentru realizarea acestui complex fiind de aproximativ 12 milioane euro.

Comuna Miroslava are circa 40.000 de locuitori, la care se adaugă alţi 100.000 de rezidenţi din localităţile învecinate.

În plus, Iulius va deschide în toamnă şi Family Market Bucium, cele două proiecte însumând  o investiţie de peste 23 milioane de euro.  Proiectele sunt finanţate prin intermediul CEC Bank.

„În ultimii 20 de ani, ne-am concentrat pe realizarea de proiecte importante de regenerare urbană, în mari oraşe din România. Astăzi, suntem entuziasmaţi să dezvăluim publicului noul concept IULIUS, care va fi un partener al comunităţilor în expansiune. Comuna Miroslava s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, datorită administraţiei locale şi a investiţiilor atrase în zonă, creându-se o comunitate puternică ce are nevoie de servicii de bază, în apropierea casei. Mixul de magazine şi facilităţi, inaugurat astăzi, a fost personalizat pe aşteptările locuitorilor pentru a simplifica şi înfrumuseţa viaţa rezidenţilor şi a le oferi mai mult timp de calitate alături de cei dragi, reducând drumurile spre oraş. Totodată, Family Market este o platformă de susţinere şi promovare a antreprenorilor şi producătorilor locali, majoritari în proiect, care vor oferi produse autohtone, de calitate”, a declarat Radu Pârlea, managerul Family Market.