Selgros: Investim în modernizarea magazinelor prin implementarea de sisteme care produc, respectiv utilizează energie verde. Compania ce activează pe segmentul cash&carry are în România 23 de magazine

Autor: Cristina Roşca 20.07.2022

Selgros nu va deschide în acest an niciun magazin nou, investiţiile companiei urmând a fi orientate către modernizarea unităţilor deja exis­tente. Comerciantul, ce activează pe segmentul cash&carry şi care are în România 23 de magazine, a deschis ul­ti­ma unitate nouă în toamna lui 2019.

„Numărul de magazine Selgros Cash & Carry prezente în România nu s-a modificat în 2022. În prezent, Selgros are o reţea naţională formată din 23 de magazine şi o platformă logistică. Suntem prezenţi în aproape toate oraşele mari, dar căutăm în permanenţă locaţii care să se potrivească conceptului nostru în ceea ce priveşte poziţionarea, mijloa­cele de transport şi suprafaţa, acest lucru fiind valabil atât în cazul oraşe­lor în care nu activăm în prezent, cât şi pentru locaţiile secundare (în oraşele deja acoperite – n. red.)“, spun repre­zen­tanţii companiei. Selgros se adresează cu prepon­de­renţă revân­zărilor (maga­zinelor tra­diţionale) şi jucătorilor din HoReCa şi mai puţin clienţilor persoane fizice. Concu­rentul direct al companiei este grupul german Metro.