Producătorul de brânzeturi Hochland şi-a majorat afacerile cu 12% anul trecut, la 556 milioane de lei

Autor: Mădălina Dediu Panaete 20.07.2022

Hochland România, unul dintre cei mai mari cinci producători de lactate de pe plan local, a avut afaceri de 556 milioane de lei (peste 115 mil. euro) în 2021, în creştere cu 12% în lei faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Astfel, producătorul de brânzeturi a avut un nou an de creştere, mai exact al şaptelea consecutiv. Cu acest rezultat, compania s-a clasat pe locul patru în topul celor mai mari producători de lactate, după Albalact, Danone România şi Fabrica de Lapte Braşov (Olympus). Pe de altă parte, profitul companiei s-a situat la 33,4 milioane de lei, mai mare cu 6% faţă de rezultatul raportat în 2020.

Hochland România acti­vează pe categorii pre­cum telemea, brânză topită, cremă de brânză, brânză pentru preparate calde, iar anul acesta a lansat brânză de vaci.

Brandul a intrat pe piaţa din România în 1993, produsele fiind distribuite la vremea respectivă de Whiteland. Cinci ani mai târziu, grupul german a intrat direct pe piaţa românească şi a înfiinţat Hochland România odată cu preluarea fabricii de la Sighişoara, unde a început să producă brânză topită.