Producătorul brandului de vodcă Stalinskaya şi al apei minerale Carpatina a trecut pentru prima dată pragul de 100 milioane de lei afaceri şi speră la un avans de 16% în 2022. Compania a postat un avans de peste 50% al veniturilor în 2021 faţă de 2020
♦ „Anticipăm că anul 2022 va fi dinamic.“
Prodal 94, un important producător de pe piaţa băuturilor spirtoase, controlat de oamenii de afaceri de origine iraniană Jabbar Kanani şi Bagher Karimzadeh, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 116,5 milioane de lei, în creştere cu 54% faţă de anul precedent, conform informaţiilor oferite de reprezentanţii companiei pentru ZF, la solicitarea privind realizarea unei noi ediţii a catalogului „Cei mai mari jucători din economiei“.
Pentru prima dată în istoria de aproape trei decenii a companiei, veniturile acesteia au depăşit pragul de 100 de milioane de lei, conform datelor publice. De asemenea, 2021 a fost şi cel mai profitabil an, producătorul înregistrând un rezultat net de 17,3 milioane de lei. Pentru anul curent, reprezentaţii Prodal 94 şi-au bugetat o cifră de afaceri de 135,6 milioane de lei şi un profit de 22 mil. lei. Asta înseamnă că avansul se va tempera la 16% în cazul cifrei de afaceri şi aproape 30% în ceea ce priveşte profitul net.