Interviu. Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG: În aprilie aveam circa 7.000 de clienţi pe lună, acum sunt peste 15.000

Autor: Alexandra Matei 22.07.2022

♦ Numărul comenzilor înregistrate într-o zi pe platforma Freshful a ajuns la 2.000 în perioada Paştelui, iar această valoare s-a menţinut ♦ În prezent, bonul mediu se ridică la aproximativ 270 de lei plus TVA, faţă de 250 de lei în aprilie ♦ Freshful a strâns în total 45.000 de clienţi unici în mai puţin de un an de la lansare.

Freshful, unul dintre cele mai noi hiper­marketuri online de pe piaţa locală, un proiect dezvoltat de eMAG, liderul retailului virtual local, a ajuns la 15.000 de clienţi unici într-o lună, mai mult decât dublu prin comparaţie cu aprilie 2022. În total, Freshful a strâns 45.000 de clienţi unici în mai puţin de un an de la lansare, iar targetul este ca până la final de 2022 să ajungă la 100.000.

„Am crescut şi chiar dacă acum este o perioadă în care sunt multe concedii, iar oamenii sunt plecaţi, clienţi noi continuă să apară. Vedem în fiecare zi sute de clienţi noi care plasează prima comandă. În aprilie aveam circa 7.000 de clienţi pe lună, acum sunt peste 15.000. Numărul total de clienţi creşte mai repede decât baza de clienţi unici pentru că odată ce au ajuns la noi, oamenii plasează în jur de trei sau patru comenzi pe lună. Ne-am propus ca până la finalul anului acesta să depăşim pragul de 100.000 de clienţi unici“, a spus pentru ZF Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG.