Alina Gamauf, Carrefour România: România este o piaţă importantă pentru grup atât din perspectiva volumelor, cât mai ales din perspectiva implementării unor programe strategice, care răspund strategiei ESG

Autor: Cristina Roşca 25.07.2022

♦ Carrefour este retailerul care acoperă cele mai multe segmente din piaţă, având hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate modernă, un mix de discount şi cash & carry, dar şi operaţiuni online şi platforma de livrare Bringo ♦ În total sunt circa 370 de magazine.

Alina Gamauf, executive board member în cadrul Carrefour România, spune că remarcă tot mai frecvent în rândul consumatorilor locali disponibilitatea şi tendinţa de a plăti mai mult pentru produse sustenabile. Însă, adaugă ea, preţul, disponibilitatea articolelor la raft şi aspectele care ţin de sănătate (produse bio, locale, etichete curate), toate acestea rămân factori decisivi în procesul de achiziţie.

„Pentru că produsele sustenabile vin cu un preţ mai ridicat faţă de cele convenţionale, încercăm să încurajăm cât mai mult consumul primelor prin campanii de loializare, discounturi sau alte acţiuni.“

Executivul român mai adaugă şi că astăzi consumatorul local nu mai caută doar cel mai bun preţ sau doar calitate. Acum, el ia în considerare mulţi alţi factori în decizia de cumpărare, urmărind să nu-şi compromită valorile - de la grija pentru mediu, la comunitate sau dorinţa de a mânca sănătos, local.