Diana Baicu, Top Line: Inflaţia galopantă poate reduce din apetitul de consum, în special în a doua jumătate a acestui an

Autor: Cristina Roşca 26.07.2022

♦ Compania Top Line, activă pe piaţa de import şi distribuţie de produse cosmetice către clinici şi saloane de înfrumuseţare, este prezentă pe patru pieţe – România, Bulgaria, Republica Moldova şi Ungaria.

Diana Baicu, director general şi acţionar al Top Line, este de părere că anul 2022 va fi unul dificil, luând în considerare situaţia geopolitică, dar şi inflaţia galopantă, ce poate reduce din apetitul de consum, în special în a doua jumătate a acestui an.

„Menirea oricărui jucător activ pe piaţa de înfrumuseţare este aceea de a se adapta şi astfel să reuşească prin lansările şi iniţiativele pe care le are să rămână lângă parteneri şi consumatori. Noi avem o serie de iniţiative în a doua jumătate a anului, care cuprind atât lansări de branduri, cât şi lansări ale brandurilor consacrate din portofoliu.“

Nu în ultimul rând, compania lucrează la procese de eficientizare a costurilor în interiorul grupului, despre care antrepre­noarea spune că speră să permită Top Line să nu transpună decât parţial creşterile de preţ venite de la furnizori. Ea menţionează creşteri de preţuri la marfă, utilităţi şi transport ca fiind doar unele dintre cele existente. „Începutul anului ne-a expus la o scumpire a materiilor prime şi, în consecinţă, preţurile furnizorilor nostri s-au mărit. A fost şi continuă să fie o adevărată provocare pentru noi să găsim echilibru în ceea ce facem.“