Investitorii către start-up-uri: Mai mult ca niciodată, acum e important să arăţi că e nevoie de produsul tău. „Start-up-urile trebuie să se repoziţioneze ca nişte companii care sunt esenţiale şi nu nice to have.”

Autor: Adrian Seceleanu 27.07.2022

Provocările din mediul economic global şi discuţiile tot mai frecvente despre o posibilă criză globală trebuie să-i determine pe fondatorii de start-up-uri să se adapteze la noul context, respectiv să vină cu proiecte care rezolvă probleme reale, şi pentru care pot demonstra că există tracţiune pe piaţă, au declarat reprezentanţii mai multor fonduri şi vehicule / platforme de investiţii de pe piaţă.

„Primul lucru pe care l-aş spune e faptul că start-up-urile ar trebui să se concentreze încă de la început în a găsi product/market - fit, să găsească use case-ul care este absolut necesar să fie rezolvat în piaţă şi să se ducă direct acolo. Acum, mai mult ca niciodată, e important să arăţi că e nevoie de produsul tău, e nevoie să arăţi tracţiune. Eu consider că acolo trebuie să concentreze eforturile tuturor start-up-urilor, trebuie să fie date la o parte lucrurile fără substanţă”, a spus Mircea Ghiţă, investment manager, Seedblink în cadrul unui evenimentului Demo Day, organizat de programul de preaccelerare pentru start-up-uri tehnice Innovation Labs.