Grupul Orange România a ajuns la afaceri de 766 mil. euro în primul semestru din 2022. Liudmila Climoc, CEO Orange: “Contextul geo-politic şi economic global incert au transformat profund zona de business”

Autor: Roxana Rosu 28.07.2022

Grupul Orange România, liderul pieţei locale de telecom, a realizat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri consolidată de 766 milioane euro, faţă de 532 milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului 2021, arată raportul financiar al companiei. Diferenţa semnificativă de venituri faţă de anul anterior, un plus de 234 mil. euro, este generată de faptul că Orange a finalizat la finele anului trecut achiziţia Telekom Fix, fostul Romtelecom, şi din trim. 4 2021 consolidează şi veniturile şi numărul de clienţi adăugat odată cu această tranzacţie.

În al doilea trimestru din 2022, cifra de afaceri consolidată (incluzând conţine Orange România, Orange Romania Communications şi Orange Money) a fost de 381 de milioane de euro.

”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic şi economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul şi rezilienţa specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reuşit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a reţelelor noastre, la care s-a adăugat şi o nouă prezenţă 5G în zona de Nord-Est a ţării, sau implementarea unor funcţionalităţi suplimentare pentru canalele digitale şi noile lansări YOXO, înregistrând şi o creştere constantă în zona de B2B. Le mulţumesc echipelor Orange pentru implicarea şi perseverenţa lor, care au asigurat performanţa noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România