Hotelul Cişmigiu din Capitală merge spre afaceri de 1,45 mil. euro, la 80% faţă de 2019. „Evenimentele încă se organizează tot în mod hibrid“

Autor: Mirabela Tiron 01.08.2022

Afacerile sunt mai mari cu 40% în  S1 anul acesta faţă de perioada similară a anului trecut Evenimentele continuă să se desfăşoare în mod hibrid, companiile platesc mai puţin pe catering dat fiind numărul redus de participanţi.

Hotelul de patru stele Cişmigiu din Bucureşti, una din clădirile mo­nument ale oraşului, controlată de spaniolii de la Hercesa, estimează că până la final de an va ajunge la afaceri de 1,45 milioane de euro, adică la 80% din nivelul înregistrat în anul de referinţă 2019.

„La nivel de încasări în 2022 faţă de 2021 avem o creştere de  40% în primele şase luni  şi până la final de an vom ajunge la 80% faţă de 2019. După primele şase luni din acest an suntem la 75% comparativ cu perioada si­milară din 2019. Am avut o revenire a cererii pentru cazare şi evenimente, dar acum aşteptăm să vedem se ce va întâmpla în septembrie şi octombrie“, a spus pentru ZF Mirela Cojocaru, directorul general al hotelului Cişmigiu. Hotelul are o capacitate de cazare de 60 de apartamente.