Silvia Sticlea, country manager Nestlé România: ne dorim să terminăm anul cu o creştere a vânzărilor de peste 10%

Autor: Mădălina Dediu Panaete 02.08.2022

Silvia Sticlea, country manager Nestlé România, spune că anul acesta compania pe care o conduce îşi doreşte să păstreze ritmul de creştere înregistrat în prima jumătate a anului şi astfel să termine anul 2022 cu un avans de peste 10% comparativ cu anul 2021.

„Ne dorim să terminăm anul cu un avans de peste 10%, dar la această creştere să contribuie cât mai multe categorii de produse. Noi avem un portofoliu variat şi asta ne ajută să răspundem cerinţelor consumatorilor în acest moment. Ne dorim să fie al nouălea an de creştere consecutivă pentru companie”, a spus ea.

Nestle România, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul alimentar, a avut în primul semestru o creştere de 12,6% faţă de perioada similară a anului trecut.

Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei, un profit net de 74, 6 milioane de lei şi un număr mediu de  546 de angajaţi.

„În primele şase luni ale anului am angajat 55 de colegi noi în mai multe departamente. În a doua parte a anului, vom dezvolta proiectele de CSR pe care deja le-am început, finalizând anul cu o nouă campanie de plantare de copaci. Pentru 2023 planul este să continuăm investiţiile în dezvoltarea portofoliului cu produse sustenabile”, a mai spus Silvia Sticlea,

Portofoliul Nestlé a crescut în prima parte a anului cu 30 noi produse noi.

Grupul este prezent în România pe segmentul de băuturi (cu branduri precum Nescafe, Dolce Gusto, Starbucks sau Nespresso - acesta din urmă fiind operat separat), de dulciuri (Lion, KitKat, Joe, After Eight, Smarties), alimente (Maggi), cereale (Nesquik, Chocapic), lactate (Nesquik), hrană pentru animale (Purina), hrană pentru copii (Nan), HealthScience (Optifibre - produs pentru digestie ce se vinde atât în retailul on şi offline, cât şi în farmacii) şi out of home. Acesta din urmă este un segment ce cuprinde brandul Nestlé Professional pentru HoReCa, o serie de automate de cafea şi dulciuri şi brandul Garden Gourmet pe segmentul burgerilor vegetarieni.