​La o săptămână de la deschidere, 1.000 de antreprenori s-au înscris pe platforma Stup, proiectul BT dedicat micilor businessuri

Autor: Miruna Diaconu 03.08.2022

Platforma Stup înregistrează în prima săptămână de la lansare circa 1.000 de conturi deschise de actuali şi viitori antreprenori. Totodată, în Stup a fost înfiinţat şi primul business, în domeniul serviciilor online pentru un parc auto.

Mai mult, prima săptâmănă a însemnat pentru Stup şi achiziţionarea primei soluţii de gestionare a clienţilor de către o agenţie de turism, a fost obţinută prima semnătură electronică pentru o afacere din domeniul comerţului online şi a fost planificată şi prima campanie de promovare online a unui business din zona comerţului cu condimente.

Pe platforma Stup îşi pot face conturi atât antreprenorii, cât şi persoanele care îşi doresc să îşi deschidă o afacere.

Banca Transilvania a investit circa 3 mil. euro pentru proiectul Stup, un spaţiu atât fizic, cât şi virtual, dedicat susţinerii comunităţii antreprenoriale. Prin acest proiect, BT îşi propune să creeze infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizorii de servicii şi produse care să îi ajute la înfiinţarea, gestionarea sau managementul unei afaceri. Ajutorul pe care îl primesc antreprenorii din cadrul Stup este de la înregistrarea companiei la Registrul Comerţului, soluţii de facturare, contabilitate, casă de marcat şi până la sfaturi de a depăşi anumite provocări apărute în business.

Spaţiul fizic al Stup, cu o suprafaţă de circa 2.500 metri pătraţi, se află pe Calea Şerban Vodă nr. 206-218 din Bucureşti.​​