Cifra de afaceri a Carrefour România a crescut în primul semestru cu 4,1%, în termeni comparabili, faţă de vânzări de 1,1 miliarde lei în perioada similară din 2021, ceea ce plasează piaţa locală pe locul doi în Europa după evoluţia vânzărilor grupului francez

Autor: Roxana Rosu 03.08.2022

Cifra de afaceri a Carrefour România a crescut în primul semestru cu 4,1%, în termeni comparabili, faţă de vânzări de 1,12 miliarde euro în perioada similară din 2021, ceea ce plasează piaţa locală pe locul doi în Europa în ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor grupului francez.

Retailerul a raportat o creştere de 6,4% în termeni comparabili (LFL) în T2/2022, după un avans de 8,4% în T2/2021. 

Carrefour România avea la finele lunii iunie  377 de magazine în toate formatele - hipermarket, market şi express, precum şi prezenţă online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse.

În prima jumătate a anului, Carrefour a deschis 11 noi magazine, dintre care un discounter (Supeco) şi 10 Carrefour Express, şi a stabilit un parteneriat cu Glovo pe zona de e-commerce, în completarea colaborării cu Bringo.

În 2021, grupul francez a avut o  creştere a cifrei de afaceri de 2% în România, comparativ cu 2020, ajungând la un total de 2,3 miliarde euro.