O săptămână de Stup: circa 1.000 de antreprenori s-au înscris pe platforma Băncii Transilvania dedicată micilor businessuri
♦ A fost înfiinţat şi primul business, şi anume o mică afacere în domeniul serviciilor online pentru un parc auto.
La o săptămână de la lansarea platformei, Stup, proiectul Băncii Transilvania dedicat micilor businessuri, a înregistrat circa 1.000 de conturi deschise de actuali şi viitori antreprenori.
În această perioadă de timp, a fost înfiinţat şi primul business, şi anume o mică afacere în domeniul serviciilor online pentru un parc auto, a fost achiziţionată prima soluţie de gestionare a clienţilor de către o agenţie de turism, a fost obţinută prima semnătură electronică pentru o afacere din domeniul comerţului online şi a fost planificată prima campanie de promovare online a unui business. Rezultatele din prima săptămână de la lansarea Stup arată nevoia oamenilor pentru o astfel de platformă dedicată micilor businessuri.