Carrefour: Am observat o uşoară schimbare a comportamentului de consum, în special în ţările europene cu inflaţie galopantă, precum Spania şi România. Oamenii sunt mai atenţi la banii pe care îi au şi la modul în care îi cheltuie dat fiind că inflaţia mănâncă din puterea de cumpărare

Autor: Cristina Roşca 04.08.2022

Vânzările brute (cu TVA) ale Carrefour România s-au apropiat în primul semestru din acest an de pragul de 1,2 mld. euro după o creştere de 5,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2021. Like for like, mai exact fără a se ţine cont de expansiune, avansul a fost de 4,1%.

Grupul francez Carrefour, care acoperă pe plan local mai multe formate de magazine, avea în România la finalul lunii iunie o reţea de 377 de unităţi offline, cu 24 mai multe decât în aceeaşi perioadă din 2021, arată o analiză ZF făcute pe baza datelor publice. Pe lângă acestea există şi operaţiunile online.