Oraşul din România care va avea din septembrie un parc tematic educaţional pentru copii. Vezi unde se deschide noul parc

Autor: Mara Rolea 13.08.2022

Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, urmează să fie inaugurat în data de 2 septembrie a acestui an, în Bucureşti, lângă complexul comercial Băneasa Shopping City, după o amânare de doi ani cauzată de pandemie.

Investiţiile se ridică la aproximativ 25 mil. lei, iar parcul se va întinde pe o suprafaţă de circa 5.000 mp, cu 2.000 de mp mai mult faţă de cât era previzionat proiectul în anul 2020. Destiny Park va conţine 43 de zone de experienţă în care copiii cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani vor învăţa prin intermediul jocului şi se vor putea conecta  cât mai mult la experienţe similare cu realitatea.

„Noi dorim să putem să mergem în zona aceasta vocaţională. În România există multe probleme legate de îndrumarea copiilor către anumite meserii şi nu este din păcate dezvoltat acest lucru (alegerea vocaţiei -n.red.)”, spune Ana-Maria Pascaru, director de marketing al Destiny Park, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

După ce un copil frecventează parcul de două-trei ori şi urmăreşte anumite zone de experienţă mai mult decât pe celelalte, se poate face un screening al copiilor pentru a vedea către ce se îndreaptă cel mai mult fiecare copil în parte, conform Anei-Maria Pascaru.

Cele 43 de zone de experienţă sunt zone tematice unde copiii vor lua contact cu realitatea adulţilor, de la a merge la supermarket, a învăţa despre agricultură sau despre energie verde, până la a deveni pompieri, aviatori sau şoferi de Formula 1. Fiecare zonă tematică are câte un sponsor în funcţie de industrie, iar printre aceştia se numără: Banca Transilvania, care pe lângă parteneriat strategic oferă şi finanţare, Haribo, HR Racing Team, Dorna, Digi 24 HD, Lego, Lupilu, Lidl, Napolact, Optiblu, Philips Sonicare, Rodbun, Sixt, Regina Maria, Tinmar, Bioderma, Cărtureşti, Cade, Cognizant Softvision, Euroins, Elgydium.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro