Ana Petrache, marketing manager al Starbyte: „Am închis 2021 cu afaceri de 1,5 mil. euro, plus 20%, iar pentru anul acesta ne aşteptăm să depăşim pragul de 2 mil. euro“

Autor: Alexandra Cepăreanu 15.08.2022

♦ În cadrul companiei româneşti lucrează în prezent 24 de angajaţi ♦ „Facem recrutări constant, însă ne axăm pe specialişti cu experienţă şi cu anumite calificări.“

Compania de software Starbyte, ce oferă soluţii de identificare video la distanţă dar şi aplicaţii complexe de tip business process management (BPM) prin care se pot gestiona şi ajusta diverse procese şi fluxuri dintr-o organizaţie, a închis anul 2021 cu afaceri de 1,5 milioane de euro, în creştere cu peste 20% comparativ cu anul 2020 – primul an de pandemie, când compania românească a raportat afaceri de 1,2 mil. euro, înregistrând un avans de doar 3%.

„Anul 2021 l-am încheiat cu o creştere a cifrei de afaceri de peste 20%, iar tendinţa este în continuare de creştere astfel că pentru anul 2022 estimăm o creştere de 35% faţă de anul trecut, adică ne aşteptăm să depăşim o cifră de afaceri de 2 mil. euro“, a spus pentru ZF Ana Petrache, marketing manager în cadrul Starbyte.