ZF Live. Adrian Dinu, fondator, CREASOFT: Adio pandemie, adio „telemuncă”. Înapoi la birou

Autori: Mara Rolea , Ramona Cornea 17.08.2022

„Mai există telemuncă, dar este un fel de bonus pe care angajatorul îl oferă angajatului. Din punctul de vedere al angajatorului, telemunca încurcă un pic. Nu este aşa de uşor să faci videoconferinţe, să nu fie prezenţi angajaţii la şedinţe. Dar oamenii apreciază faptul că nu mai trebuie să şi piardă vremea pe drum.”

Angajaţii care lucrează în call-centere sunt în continuare în „telemuncă”, pe când cei care au salarii peste medie sau lucrează în activităţi direct productive s-au întors cu toţii de mult la munca de la birou, afirmă Adrian Dinu, fondatorul Creasoft, producător şi dezvoltator de sisteme electronice şi software de control şi monitorizare personalizat.

„Companiile care au angajaţi de tip call-center sau servicii în care angajaţii au un salariu până în salariul mediu sunt majoritatea în continuare în telemuncă. Când au fost la muncă, angajaţii au sugerat să lucreze măcar două zile pe săptămână de acasă. Cei care au salariile peste medie sau lucrează în activităţi direct productive s-au întors cu toţii de mult la munca de la birou. Nu mai există pretextul că le este frică de COVID-19. Mai există telemuncă, dar este un fel de bonus pe care angajatorul îl oferă angajatului”,  a declarat Adrian Dinu în cadrul emisiunii de business ZF Live.