Unul dintre cele mai mari lanţuri de retail din Polonia va fi amendat cu până la 10% din venituri pentru promoţii înşelătoare în vremuri de inflaţie

Autor: Bogdan Cojocaru 18.08.2022

Biroul concurenţei şi protecţiei consumatorului din Polonia (UOKiK) a adus trei acuzaţii contra lanţului de magazine de retail Biedronka în legătură cu o campanie promoţională denumită „Scutul antiinflaţie Biedronka“, scrie The Warsaw Voice. Numele retailerului de discount înseamnă în poloneză buburuză.

Magazinele sunt deţinute de o companie portugheză. UOKiK a explicat că a reacţionat la o campanie publicitară cu reguli neclare de tipul dacă găseşti un produs mai ieftin în altă parte primeşti diferenţa înapoi. Pentru a beneficia de returnarea diferenţei de bani, clientul trebuia, printre altele, să cumpere produsul respectiv şi de la Biedronka şi de la concurenţă.