Romina Tăzlăoanu, cofondatoare a Dressingz: Vrem cât mai multe parteneriate cu retaileri, pentru sustenabilitate în fashion

Autor: Alexandra Cepăreanu 23.08.2022

Start-up-ul Dressingz, care a dezvoltat o platformă prin care consumatorii îşi pot vinde hainele pe care nu le mai poartă, a încheiat un parteneriat cu brandul românesc specializat în realizarea vestimentaţiilor bărbăteşti pe comandă SARTO Bespoke, pentru sustenabilitate în fashion, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii celor două companii.

„Pasionaţii de articolele custom-made care deţin produse SARTO bespoke sau Loake Shoesmakers sunt încurajaţi să îşi încarce pe platforma Dressingz produsele pe care nu le mai poartă, susţinând astfel circularitatea în modă“, arată sursa citată anterior. De asemenea, în continuare, reprezentanţii Dressingz vizează încheierea  cât mai multor astfel de parteneriate.

„Ne dorim să extindem acest tip de parteneriate în perioada următoare, oferind această oportunitate şi altor retaileri pentru care sustenabilitatea contează“, a spus Romina Tăzlăoanu, cofondatoare a Dressingz. Practic, platforma Dressingz oferă consumatorilor posibilitatea de a-şi vinde hainele pe care nu le mai poartă şi pune la dispoziţia utilizatorilor articole de lux pre-owned la preţuri reduse faţă de preţul de retail. De asemenea, start-up-ul a încheiat un parteneriat extern, cu firma Luxury Appraisal & Authentication din Statele Unite, pentru verificarea autenticităţii produselor de lux încărcate de utilizatori pe platformă. 

Start-up-ul fondat de antreprenorii români Romina Tazlaoanu şi Alexandru Andries a ridicat o finanţare pre-seed în valoare de 300.000 de euro, la începutul anului în curs, iar planurile reprezentanţilor Dressingz vizează ridicarea unei noi runde de finanţare la finalul anului 2022, care să susţină extinderea la nivel european.