ZF Bankers 2022. Radu Topliceanu, vicepreşedinte BRD: Investim în digitalizare şi optimizarea reţelei, inclusiv prin comasarea de unităţi şi relocări

Autor: Roxana Rosu 23.08.2022

„Atunci când vorbim de digitalizare foarte multă atenţie se acordă părţii de front, a aplicaţiei către client, dar trebuie să facem un efort masiv şi pe zona de facilitare a interacţiunii cu clientul“.

BRD, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa locală, va continua să investească în perioada următoare în digitalizare şi în optimizarea reţelei de unităţi, ceea ce înseamnă comasarea unor sucursale, relocarea lor, schimbarea modelului de activitate şi mai ales digitalizarea interacţiunii dintre client şi angajaţii din front office, a declarat Radu Topliceanu, vicepreşedinte al BRD-SocGen pe retail în cadrul ZF Bankers Summit 2022, care s-a desfăşurat în periaoda 11-13 iulie.

„Atunci când vorbim de digitalizare foarte multă atenţie se acordă părţii de front, a aplicaţiei către client, dar trebuie să facem un efort masiv şi pe zona de facilitare a interacţiunii cu clientul“.

Radu Topliceanu a subliniat că în acest moment este foarte important dialogul dintre bancă şi client, pentru a identifica cele mai bune soluţii pentru el.