Lensa, o reţea de magazine de optică cu afaceri de 58 mil. lei în S1/2022, a deschis zece noi locaţii în prima jumătate a anului şi are un avans de 68% al vânzărilor. Daniel Crăciun, CEO şi fondator al Lensa: Ne propunem lansarea altor nouă magazine până la finalul acestui an

Autor: Roxana Rosu 26.08.2022

Magazinele de optică Lensa, un business deţinut de Daniel Crăciun, au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei (11,7 mil.euro), incluzând platforma online, faţă de 34 milioane lei (6,9 mi­­li­oane euro) în perioa­da similară din 2021.

Cifra de afaceri a re­tailerului s-a majorat cu 68%, potrivit unui co­mu­nicat al companiei.

Lensa a accelerat stra­­tegia de expansiune în prima jumătate a a­nului şi a deschis 10 ma­gazine noi, după investi­ţii de circa 1,2 milioane euro. Noile showroo­muri au fost deschise în Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Bucureşti, Târgovişte şi Constanţa.