Lensa, o reţea de magazine de optică cu afaceri de 58 mil. lei în S1/2022, a deschis zece noi locaţii în prima jumătate a anului şi are un avans de 68% al vânzărilor. Daniel Crăciun, CEO şi fondator al Lensa: Ne propunem lansarea altor nouă magazine până la finalul acestui an
Autor:
Roxana Rosu
26.08.2022
Magazinele de optică Lensa, un business deţinut de Daniel Crăciun, au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei (11,7 mil.euro), incluzând platforma online, faţă de 34 milioane lei (6,9 milioane euro) în perioada similară din 2021.
Cifra de afaceri a retailerului s-a majorat cu 68%, potrivit unui comunicat al companiei.
Lensa a accelerat strategia de expansiune în prima jumătate a anului şi a deschis 10 magazine noi, după investiţii de circa 1,2 milioane euro. Noile showroomuri au fost deschise în Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Bucureşti, Târgovişte şi Constanţa.