Reţeaua PENNY România: Mărcile private reprezintă aproximativ 30% din businessul nostru şi urmează o perioadă de creştere a acestei categorii

Autor: Cristina Roşca 12.09.2022

♦ Compania, ce are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount al pieţei ♦ De aceea, cota de piaţă a mărcilor private e peste media din comerţul modern.

Vânzările de mărci private ale dis­counterului german PENNY în România sar de 1,6 mld. lei anual, ara­tă calculele ZF pe baza datelor oferite de companie.

Mai exact, aceste pro­du­­se au o cotă de piaţă de 30% în busi­nessul de 5,4 mld. lei în 2021, ulti­mul an pentru care există date finan­ciare pu­blice. „Mărcile private repre­zintă a­pro­­xi­mativ 30% din businessul nostru şi vedem o creştere în următoa­rea pe­ri­­oadă“, spun reprezentanţii lanţului.

Compania, care are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount. De aceea, cota de piaţă a mărcilor private PENNY în cifra de afaceri e peste media pieţei care se situează în jurul a 25%, conform da­te­lor oferite de compania de cercetare GfK.