Ce puteţi citi în numărul de septembrie al revistei După Afaceri: Care sunt noutăţile din piaţa de lifestyle şi lux? Le descoperiţi în paginile celei mai noi ediţii a După Afaceri Premium

Autor: Cristina Roşca 12.09.2022

Aşa cum v-a obiş­nuit, revista După Afaceri Premium abordează în numărul din septembrie teme de design, turism şi gastronomie, adună noutăţile din piaţa de beauty şi tendinţele din lumea modei.

Nu în ultimul rând, ediţia actuală aduce în prim-plan poveştile unor oameni care au pus o cărămidă importantă la baza industriei de lifestyle şi lux. Astfel, nu de puţine ori, istoriile acestor oameni sunt demne de un roman sau de un scenariu de film.

Spre exemplu, în această ediţie, veţi afla cine este Corina Larpin. Ea s-a născut în România, la Bacău, însă acum 25 de ani a plecat din ţară. Prima destinaţie a fost Elveţia, acolo unde se afla soţul său. Între timp a locuit în varii colţuri de lume, din Hong Kong în Mykonos şi din Thailanda în SUA. E un cetăţean al lumii şi se declară binecuvântată că poate face înconjurul globului. Iar unul dintre motivele pentru care călătoreşte atât de mult este brandul de bijuterii Stéfère, pe care l-a creat în 2006 şi ale cărui piese au fost purtate de unele dintre cele mai cunos­cute artiste ale lumii, de la Lady Gaga la Beyoncé şi de la Madonna la Jane Fonda.

Nu mai puţin aven­turoasă este povestea lui Michael Bernescu, care a intrat în echipa dezvoltatorului imobiliar Iulius, fondat de antreprenorul ieşean Iulian Dascălu, încă de la începuturi. Apoi, în 1993, a luat decizia de a părăsi România pentru visul american, pe care l-a trăit vreme de aproximativ două decenii. Acum este din nou parte din Iulius, fiind responsabil de gestionarea ansamblului Palas din Iaşi.

Şi, pentru a rămâne în registrul românilor care îşi dezvoltă viaţa peste hotare, Mirela Pavel a absolvit Fizica, a fost o vreme profesor, apoi a trecut în mediul privat, iar ulterior a devenit antreptenor în România. Acum, lansează la Londra un nou proiect, miravvi - un brand de suplimente alimentare şi o platformă de vânzare, dar şi de conţinut, menită să aducă în prim-plan importanţa bunăstării şi a sănătăţii.

Dincolo de aceste interviuri, în numărul din septembrie al După Afaceri Premium, pe care îl găsiţi deja la chioşcurile Inmedio, dar pe care îl puteţi răsfoi şi online, aflaţi care sunt trendurile în materie de rechizite, care sunt winebarurile preferate ale oamenilor de business, cât de bine merge berea cu brânză, care sunt cele mai noi reţete ale maeştrilor berari autohtoni şi care sunt cele mai frumoase şi libere dintre toate insulele, perlele Atlanticului.

Mult mai multe interviuri şi poveşti vă aşteaptă în paginile revistei. Lectură plăcută!