Care sunt planurile cehilor de la Daktela pe piaţa din România. Mihai Nica, country manager al Daktela România: „Vizăm dezvoltarea accelerată şi vrem să ajungem la 80 de clienţi în România, până la finalul lui 2023“

Autor: Alexandra Cepăreanu 13.09.2022

♦ „Avem în portofoliu 28 de clienţi - companii globale cu operaţiuni în România şi companii naţionale“ ♦ Furnizorul ceh de soluţii software pentru call centere, cu afaceri de 10 mil. euro în 2021, a intrat pe piaţa locală în vara anului 2022.

Compania Daktela, furnizor ceh de soluţii şi module customer care omnichannel ce permit contactarea clienţilor B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat şi reţele sociale, prezent şi pe  piaţa din România din vara acestui an, are în plan dezvoltarea accelerată a subsidiarei locale şi vizează să ajungă la 80 de clienţi pe plan naţional, până la finalul anului 2023.

„În prezent, avem un portofoliu format din 28 de clienţi - companii globale cu operaţiuni în România şi companii naţionale şi preconizăm că vom atinge un număr de 80 clienţi, până la finalul anului viitor. Deschi­de­rea operaţiunilor în România ne-a adus cu un pas mai aproape de obiectivul principal, de a deveni furni­zorul numărul unu de soluţii cloud call & contact center din regiunea Europei Centrale şi de Est. Ne bazăm pe creşterea organică din vânzarea directă, însă ne dorim parteneriate strategice pentru creşterea accelerate a cotei de piaţă“, a spus pentru ZF Mihai Nica, country manager pentru România în cadrul Daktela.