Un salariu pe zi. Un agent telesales câştigă între 500 şi 700 de euro net pe lună

Autor: Ramona Cornea 21.09.2022

Un angajat pe poziţia de agent telesales are un salariu care variază, în medie, între 500 şi 700 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs. Din această poziţie, angajaţii preiau şi procesează comenzile unei companii. Când clienţii plasează comenzi noi, agenţii folosesc scripturi pentru a oferi produse sau servicii suplimentare bazate pe comportamentul de cumpărare din trecut.

„Un alt job care permite desfăşurarea activităţii de la distanţă acela de agent telesales. Rolul unui agent telesales se concentrează pe identificarea nevoilor clientului şi îndrumarea acestuia pentru a alege soluţia potrivită şi de asemenea contactarea potenţialilor clienţi. Pentru acest rol, contează foarte mult cunoaşterea unei limbi străine, la nivel avansat, şi pachetul de soft skilluri pe care le are un candidat, iar proactivitatea, adaptabilitatea şi capacitatea de lucru în echipă şi cu termene limită sunt esenţiale. În prezent, sunt multe poziţii deschise pe platformă în Bucureşti, Braşov şi Oradea, iar salariul pe care îl poate accesa un Agent Telesales este cuprins în intervalul 500-700 de euro pe lună“, spune Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: training pe produse, comunicare şi proceduri necesare desfăşurării activităţii zilnice, tichete de masă, bonus de performanţă şi abonamente la servicii medicale.

În prezent, 1.316 de posturi vacante pentru poziţia de agent telesales sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în regim de muncă remote, Bucureşti, Braşov şi Oradea.

 

Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs: Pentru acest rol, contează foarte mult cunoaşterea unei limbi străine, la nivel avansat, şi pachetul de soft skilluri pe care le are un candidat, iar proactivitatea, adaptabilitatea şi capacitatea de lucru în echipă şi cu termene limită sunt esenţiale.