PwC România a asistat reţeaua de magazine Profi în implementarea unei soluţii IT pentru optimizarea proceselor de HR, precum recrutare şi administrare

Autor: Roxana Rosu 21.09.2022

PwC România a asistat reţeaua de magazine Profi în procesul de transformare şi optimizare digitală a departamentului său de Resurse Umane prin implementarea soluţiei SAP SuccessFactors, care susţine procesele HR de bază precum recrutare, administrare, managementul performanţei şi managementul talentelor.

Proiectul a vizat dezvoltarea şi îmbunătăţirea relaţiei cu cei peste 15.000 de angajaţi din magazinele integrate, precum şi eficientizarea proceselor administrative ale departamentului de resurse umane.

”Într-o piaţă a muncii în permanentă schimbare, firmele trebuie să se concentreze pe îmbunătăţirea relaţiei cu angajaţii lor, concomitent cu creşterea eficienţei proceselor de resurse umane. Un sondaj realizat de PwC arată că 40% dintre liderii de resurse umane de la nivel global spun că încrederea dintre angajaţii şi managerii lor direcţi este foarte importantă. De aceea liderii trebuie să instituie politici de susţinere a angajaţilor şi să deschidă canale clare de comunicare cu aceştia. Soluţia aleasă de PROFI oferă toate aceste avantaje, fiind din punct de vedere tehnic o soluţie cloud, uşor scalabilă, care integrează o mare parte din procesele companiei din zona de HR, acest fapt constituind o bază excelentă pentru creşterea calităţii datelor şi a eficientizării  activităţilor consumatoare de timp”, a declarat Radu Bădiceanu, Partener PwC România.