BREAKING NEWS. Parteneriat spectaculos: Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT ale României, deţinută de familia Talpeş şi un fond de investiţii britanic, care vrea să se listeze la bursa de la New York, a semnat un parteneriat cu Scuderia Ferrari în Formula 1

Autor: Adrian Seceleanu 28.09.2022

Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT din România, care a devenit un jucător puternic la nivel global pe piaţa soluţiilor de securitate cibernetică şi a demarat şi formalităţile pentru listarea în SUA, a anunţat un parteneriat spectaculos cu Scuderia Ferrari în Formula 1, în urma căruia logul companiei va fi afişat pe căştile piloţilor Ferrari precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz. Parteneriatul aduce Bitdefender într-o companie selectă de giganţi din business care au parteneriate cu echipe din Formula 1. În cazul Ferrari, unii dintre cei mai importanţi parteneri sunt Shell, Snapdragon sau Amazon.

Bitdefender anunţă "că a încheiat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1", conform comunicatului Bitdefender.

„Suntem încântaţi să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtăşim valori precum cel mai înalt nivel de eficienţă tehnologică, căutarea excelenţei în performanţă şi o cultură a securităţii. Este o plăcere să ne putem baza pe un partener de încredere precum Bitdefender, o companie inovatoare şi foarte apreciată pentru profesionalismul şi fiabilitatea sa”, a declarat Mattia Binotto, Team Principal şi Managing Director, Scuderia Ferrari.

În calitate de partener al Scuderiei Ferrari, începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afişa logoul companiei pe căştile piloţilor Ferrari, precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz şi, din 2023, pe costumele de curse şi uniformele echipei. Companiile se vor implica, de asemenea, în activităţi de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloţii echipei Ferrari şi cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive. În plus, Ferrari va explora şi evalua produsele şi serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa.

„Bitdefender împărtăşeşte cu Scuderia Ferrari o moştenire a excelenţei şi o experienţă demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare de ultimă generaţie pentru a obţine rezultate câştigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate maşini câştigă curse pe circuit şi doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra şi răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului, în timp ce rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie de ultimă generaţie pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică”, a declarat Florin Talpeş, cofondator şi CEO al Bitdefender.