McKinsey&Company: Românii simt că asigurătorii şi companiile de utilităţi acţionează în interesul lor cel mai rar dintre şase industrii incluse într-un studiu

Autor: Claudia Medrega 30.09.2022

Un sondaj realizat de McKinsey&Company în acest an a analizat, printre altele, cum percep consumatorii români modul în care au acţionat companiile în interesul clienţilor în ultimii trei ani.

Consumatorii consideră în general că acestea nu acţionează în interesul clienţilor, iar asigurările şi utilităţile au fost desemnate ca fiind domeniile în care companiile acţionează cel mai rar în interesul clienţilor,  64% dintre respondenţi (cel mai mare procent) susţinând această afirmaţie.

Pe de altă parte, companiile din segmentul medical sunt percepute ca acţionând cel mai des în interesul clienţilor, despre această industrie doar 44% dintre respondenţi afirmând că nu ar sprijini niciodată consumatorii. McKinsey Customer Experience este un sondaj anual, lansat în România în 2021, care analizează experienţa consumatorilor români din perspectiva interacţiunilor acestora cu şase industrii: comerţ alimentar, telecomunicaţii, utilităţi, servicii bancare, asigurări şi asistenţă medicală.