VIDEO. BCR va adăuga în aplicaţia mobilă George, cu 1,6 milioane de clienţi, şi funcţii de analiză a comportamentului financiar, în parteneriat cu un fintech

Autor: Adrian Seceleanu 30.09.2022

BCR, una dintre cele mai mari bănci de pe piaţa locală, va integra noi funcţionalităţi în aplicaţia mobilă George - care a ajuns la 1,6 milioane de clienţi, printre care se numără şi autori­zarea tranzacţiilor, eliminând astfel necesitatea de a instala şi utiliza şi o a doua aplicaţie (BCR eToken), aşa cum se întâmplă în prezent, a declarat Petruţ Lixandru, şef departament canale digitale de distribuţie al băncii, în cadrul unei întâlniri cu media. „Vom avea o serie întreaga de îmbunătăţiri pe care le vom face începând de la zona de autentificare şi autorizare a tranzacţiilor - practic vom avea doar o singură aplicaţie George de unde vor putea fi aprobate tranzacţiile“, a spus reprezentantul BCR. El a adăugat că vor fi adăugate şi alte funcţionalităţi.

„Pe lângă partea de sănătate financiară ne vom axa pe a dezvolta funcţionalităţi care să vină în ajutorul clienţilor pentru a-i ajuta să-şi înţeleagă mai bine situaţia financiară. Suntem deja într-o fază de testare internă a unor noi funcţionalităţi împreună cu un fintech prin care le vom prezenta clienţilor analize detaliate prin care le vom spune ce este bine şi ce este rău în comportamentul lor financiar. Spre exemplu vom transmite mesaje de tipul «Atenţie, aţi cheltuit mai mult decât luna trecută» sau «Atenţie, ai realizat a treia tranzacţie la acest comerciant în această lună şi ai putea să închei un abonament». Vom merge şi mai departe şi vom integra fluxul de înrolare al clienţilor direct în aplicaţie astfel încât experienţa clientului nou care vine la BCR să fie derulată prin intermediul aplicaţiei George, şi în aproximativ 10 minute să-şi poată accesa contul nou de la BCR şi s-şi poate pune bani de la o altă bancă în cont foarte uşor“. Lixandru a adăugat că BCR va realiza şi un redesign al magazinului George, astfel încât ofertele partenerilor „să fie prezentate mai bine“.