ZF Bankers 2022. Nevenca Doca, Banca Transilvania: Cea mai mare fluctuaţie de personal o înregistrăm în front office şi în zona de call center, unde joburile presupun multe activităţi repetitive. La polul opus se află zona de middle şi top management, unde fluctuaţia este sub 1%

Autor: Cristina Bellu 03.10.2022

 „În general, joburile din reţea sunt mai puţin atractive comparativ cu cele care se găsesc în diviziile centrale, unde digitalizarea este mult mai pregnantă.“

Nevenca Doca, director executiv senior resurse umane în cadrul Banca Transilvania, cea mai mare bancă după active de pe piaţa locală, spune că cea mai mare fluctuaţie de personal în instituţia pe care o reprezintă se înregistrează în front office şi în zona de call center, unde joburile presupun multe activităţi repetitive, în timp ce la polul opus se află zona de middle şi top management, unde fluctuaţia nu atinge 1%.

„În Banca Transilvania, fluctuaţia de personal este mare în front office şi în zona de call center. Aici sunt joburi de uzură mare, cu destul de multă activitate. Pe celelalte tipuri de joburi avem un rulaj mic spre foarte mic, care variază între 5% şi 7%, iar în zona de middle şi top management fluctuaţia de personal este sub 1%“, a spus Nevenca Doca în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2022, desfăşurat în perioada 11-13 iulie.

Ea a menţionat că, în general, joburile din reţea sunt mai puţin atractive comparativ cu cele care se găsesc în diviziile centrale, unde digitalizarea este mult mai pregnantă.