ZF IT Generation. Daniel Nicolescu, cofondator şi CEO, Symphopay - platformă de integrare a plăţilor: Am început discuţiile pentru o nouă rundă. Căutăm 2 mil. euro pentru a ieşi în afara României

Autor: Ioana Nita 04.10.2022

♦ Start-up-ul lucrează în prezent cu două bănci - Banca Transilvania şi Alpha Bank - şi se află în discuţii cu patru bănci pentru a semna parteneriate.

Start-up-ul local Symphopay, care a dezvoltat o platformă de integrare a plăţilor şi programelor de loialitate pentru bănci şi comercianţi, are nevoie de o investiţie de circa 2 milioane de euro pentru a se putea extinde în străinătate începând de anul viitor. În ultimii doi ani de pandemie, start-up-ul a investit câteva sute de mii de euro în dezvoltarea şi îmbunătăţirea tehnologiei care stă în spatele platformei ce integrează plăţile la POS (point of sale), plăţile mobile şi plăţile neasistate (self check-out).

„În acest moment vrem să ieşim în afara României şi practic ne uităm la o nouă rundă de finanţare pentru a dezvolta atât ce înseamnă platforma şi echipa în sine pentru a susţine această dezvoltare, cât şi proiectul de dezvoltare de pieţe noi care presupune angajarea unor oameni noi, deschiderea de parteneriate, foarte multe călătorii şi foarte multă tehnologie care trebuie asimilată în cadrul platformei. Deci văd o deschidere destul de mare a companiei în viitor, aşa că avem nevoie de finanţare pentru a nu pierde acest moment. E un trend care îl vedem în piaţă, se simte şi practic nu vrem să îl ratăm“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT GENERATION, la rubrica Start-up Update, Daniel Nicolescu, cofondator şi CEO, Symphopay. El a adăugat că deja se află în discuţii cu potenţiali investitori.

„Suntem în câteva discuţii concrete cu potenţiali investitori. Este complicat să spun acum în ce direcţie o vor lua aceste discuţii pentru că am abordat o strategie de a ne duce noi proactiv către anumiţi investitori în care credem şi împreună cu care credem că putem să construim ceva fezabil în viitorul apropiat şi atunci în funcţie de tipologia fiecărui partener, lucrurile o pot lua într-o direcţie sau altă, gen o piaţă sau alta, şi atunci şi nevoile de finanţare pot fi diferite. Oricum ne uităm în zona de 2 milioane de euro pentru a finanţa o extindere în afara României.“