IKEA România a înregistrat o creştere de 2,5% a vânzărilor în anul fiscal 2022, avansul pe online fiind de 13%

Autor: Dorin Oancea 04.10.2022

IKEA România a înregistrat  în anul fiscal 2022 o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.

IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii.

Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.

Anul fiscal 2022 a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi. Cel mai popular produs a fost un purificator de aer.

În ultimele 12 luni, au fost vânduţi peste 2,5 milioane de hotdogi.