Compania de distribuţie Aquila vrea să îşi dubleze valoarea EBITDA în următorii cinci ani, inclusiv prin achiziţia unor producători cu branduri complementare cu portofoliul actual

Autor: Roxana Rosu 06.10.2022

Compania de distribuţie Aquila vrea să îşi dubleze valoarea EBITDA în următorii cinci ani, inclusiv prin achiziţia unor producători de branduri de top în segmentul în care activează, complementare cu portofoliul actual de produse vândute, şi analizează posibile sinergii la nivelul lanţului de distribuţie.

„Avem un istoric de creştere consistentă în business, cu o rată medie de creştere anuală a veniturilor de 26% în ultimii 3 ani. În plus, înregistrăm o creştere a EBITDA de 2.6 ori în 2021, faţă de 2018, atât prin evoluţie organică, cât şi prin achiziţiile efectuate. Dublarea EBITDA în următorii 5 ani este un obiectiv esenţial al strategiei noastre, deoarece ne propunem să creştem şi să optimizăm, în continuare, business-ul, atât prin creştere organică, cât şi prin achiziţii – acolo, ţinta de EBITDA este mai mare decât media noastră actuală”, declară Jean Dumitrescu, Investor Relations Director Aquila.