ZF Investiţi în România! Cornel Mocanu, COO Pet Network: Vrem să deschidem anual 20 de noi magazine Animax sau Maxipet

Autor: Bogdan Alecu 07.10.2022

Cele mai recente deschideri au vizat brandul Animax cu două magazine noi, unul în Bucureşti şi un altul în Turda.

Grupul Pet Network International, care deţine în România magazinele Animax şi Maxipet, vrea să ajungă să deschidă anual 20 de noi puncte de vânzare, pe măsură ce piaţa de hrană pentru animale de companie este în creştere.

„Media este de 10 noi magazine pe an, în 2022 mai vrem şase pe lângă cele şase la Animax. Maxipet a avut două magazine noi şi mai vrem alte trei. Avem şi alte oraşe şi noi locaţii. Planul nu se face de la o lună la alta. Vrem 20 de magazine noi anual pe ambele branduri. Pentru fiecare nou magazin investiţia este de cel puţin 50.000 de euro. Investiţia este mult mai mare la Maxipet dar este una pe termen lung“, a spus Cornel Mocanu, COO Pet Network International în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank.

Cererea pentru mâncare de animale de companie este tot mai mare. Reţeaua Animax face parte din Pet Network Internaţional, o companie care acoperă mai multe ţări din Europa de Sud-Est precum România, Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria. Compania are peste 170 de magazine fizice plus câte un magazin online sau chiar două în România.

„În Croaţia avem 9 magazine fizice, de format mare cu 500-1000 mp sub brandul Pet Center plus un magazin online. Sub acelaşi brand funcţionează şi reţeaua din Serbia unde avem opt magazine fizice plus cel online. În Slovenia avem brandul Mr. Pet, cu magazine de dimensiuni medii – 22 de magazine plus online iar în Bulgaria avem Maxipet şi avem trei magazine fizice plus cel online. În România avem un brand pentru magazine mici şi medii – Animax şi Maxipet pentru cele de format mare, între 500 şi 1000 mp.“

„Avem 118 magazine cu Animax plus şapte magazine Maxipet din care două în Bucureşti“, a explicat Cornel Mocanu.

El estimează o creştere de peste 10% la nivelul businessului în primele nouă luni ale anului şi per total vizează un plus de 15% pe piaţa locală în 2022.

„Creşterea vine din expansiune dar şi din cauza creşterii preţurilor, inflaţia ne-a afectat pe toţi dar şi din acapararea mai multor clienţi pentru fiecare magazin în parte.

Cele mai recente deschideri au vizat brandul Animax cu două magazine noi, unul în Bucureşti şi un altul în Turda. Investiţia se ridică la peste 100.000 de euro.

De asemenea, compania anunţă deschiderea a încă şase magazine pe teritoriul României până la sfârşitul anului.

În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 52,5 milioane de euro.