Asirom vine cu un nou serviciu de asistenţă daune pentru asigurarea Casco. Cristian Ionescu, preşedinte al Asirom: „De la achiziţie, inspecţie de risc, plată rate şi notificare daună, toate serviciile sunt accesibile online“

Autor: Mircea Nica 13.10.2022

Asirom, parte a grupului austriac Vienna Insurance Group, a lansat un nou serviciu de daune dedicate clienţilor de asigurări auto Casco, potrivit informaţiilor transmise de companie. 

„Fiecare serviciu nou pe care îl dezvoltăm pleacă de la o nevoie a clientului pe care ne gândim cum să o implementăm într-un mod cât mai simplu şi mai accesibil. Asistentul de Daune îţi oferă transparenţă totală, cu ajutorul lui ştii exact în ce stadiu este dosarul tău de daună, dacă lipsesc documente sau dacă maşina ta este gata reparată, iar asta cu un simplu sms sau e-mail. Prin acest asistent am făcut şi ultimul pas pentru o experienţă 100% digitală oferită asiguraţilor Casco. De la achiziţie, inspecţie de risc, plată rate şi notificare daună, toate serviciile de care ai nevoie sunt accesibile online. Desigur, curând vom extinde acest serviciu pentru toate produsele noastre de asigurare“, a transmis Cristian ionescu, preşedinte al Directoratului Asirom.