Julius Meinl pariază un buget de investiţii de jumătate de milion de euro pentru a-şi consolida prezenţa în HoReCa. Mădălina Sultan, marketing manager Julius Meinl România: În 2022, estimăm să ajungem la o cifră de afaceri de 11 milioane de euro doar din segmentul HoReCa, o creştere de 20% faţă de anul trecut

Autor: Alina-Elena Vasiliu 14.10.2022

Julius Meinl România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei premium, pre­găteşte investiţii de aproxi­mativ jumătate de milion de euro în cursul anului viitor pentru a-şi consolida prezenţa în HoReCa, printr-un concept creat pentru businessurile din acest sector.

„Ne propunem să fim prezenţi în locaţii premium, dar va depinde şi de dinamica pieţei de cafenele. Focusul nostru îl reprezintă hotelurile, restaurantele şi cafenelele mai mari. Avem un volum de 400-450 de clienţi noi anual, însă luăm în considerare că unele locaţii se şi închid. Tocmai de aceea, în general, căutăm cafenelele cu istoric în piaţă, pentru siguranţa businessului“, spune Mădălina Sultan, marke­ting manager la Julius Meinl România.

Compania a lansat, în ve­de­rea expansiunii în HoReCa, un concept care include un espressor nou, traininguri şi produse noi.