Utilizatorii 24pay pot plăti şi facturi în aplicaţia mobilă de luna aceasta

Autor: Ioana Niţă 13.10.2022

Aplicaţia mobilă 24pay, care le permite utilizatorilor să plătească călătoriile efectuate în mijloacele de transport în comun în 18 oraşe din România, a inclus de luna aceasta o nouă funcţionalitate prin care se pot plăti şi facturile de utilităţi (apă, gaze, energie), servicii financiare, telefonie mobilă, salubritate şi altele. Aplicaţia, dezvoltată de compania PTP Online şi deţinută de PayPoint România, este disponibilă pentru dispozitivele cu sistem de operare Android, iOS şi HarmonyOS (Huawei).

„Lansăm în aplicaţia 24pay o nouă funcţionalitate utilă, care poate eficientiza procesul de plată lunară a facturilor pentru orice utilizator. Suntem în plin proces de îmbunătăţire a aplicaţiei 24pay, cu obiectivul de a o transforma într-o soluţie de plată digitală completă şi accesibilă oricărui român. Vom continua să adăugăm şi alte servicii în aplicaţie, este doar primul pas pe care îl facem în această direcţie”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

Utilizatorii 24pay au la dispoziţie 3 modalităţi prin care pot achita valoarea facturilor: scanare factură, import factură direct din aplicaţie sau import factură din email sau introducerea manuală a codului de bare. Facturile pot fi plătite prin intermediul cardului bancar salvat în aplicaţie. Plăţile pentru achitarea facturilor, dar şi pentru achiziţionarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.

Noua funcţionalitate este disponibilă utilizatorilor din toată ţara, indiferent dacă serviciul de plată pentru transportul în comun este sau nu activ în oraşul lor.

Aplicaţia 24pay, lansată în urmă cu 4 ani, a ajuns la peste 1.000.000 de descărcări în magazinele online de aplicaţii şi este disponibilă pentru plata transportului în comun în 18 oraşe din România, printre care Bucureşti, Iaşi, Braşov, Cluj-Napoca sau Constanţa.