A treia oară-i cu noroc: Mesopotamia merge cu un restaurant la Bucur Obor în spaţiul unde a fost mai întâi McDonald’s şi apoi Auchan. Decizia Mesopotamia de a se aşeza la parterul Bucur Obor vine în contextul în care zona este una cu trafic intens, iar centrul comercial nu mai are nicio ancoră pe zona HoReCa, ci doar covrigării şi patiserii
♦ La începutul anului, reţeaua Mesopotamia număra 53 de unităţi de tip fast-food, un segment în plină dezvoltare în România deja de mai mulţi ani.
Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia şi-a pus deja „numele“ pe spaţiul de la Bucur Obor unde a funcţionat anterior un restaurant Auchan. Acest spaţiu este asociat totodată cu McDonald’s pentru că timp de aproape două decenii, până în 2016, aici a funcţionat un local al lanţului american.
În prezent, la intrare încă tronează sigla Auchan, dar deja noul chiriaş Mesopotamia şi-a „tapetat“ pereţii cu brandul propriu, semn că se pregăteşte să înceapă lucrările de amenajare. Mai mult, pe uşă, lângă numele Mesopotamia, apare mesajul „În curând aici!“.
Ziarul Financiar a scris în primăvara acestui an că grupul francez Auchan, cunoscut în special pentru magazinele sale cu acelaşi nume, a închis restaurantul de la parterul complexului comercial Bucur Obor după mai puţin de un an de funcţionare. Comerciantul ce deţine şi un supermarket la subsolul aceluiaşi complex comercial investise 1 mil. euro în acest restaurant ce purta brandul La Masă.