Proprietarul lactatelor Diami: Presiunea pe costuri este tot mai mare, dacă mai aveam şi credite închideam până acum

Autor: Mirabela Tiron 20.10.2022

Compania Teletext, care deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, şi-a crescut afacerile şi estimează că va încheia anul cu peste 18  milioane de euro, plus 12% faţă de anul trecut.

„Cifra de afaceri a crescut pentru că preţul produselor a fost mai  mare, dar cantitativ nu am vândut mai mult. Marja de profit variază de la 0 la 7% în funcţie de lună. Nu ne-am dez­voltat pe credite ban­care, ci pe fon­duri europene, la această marjă cred că închi­deam până acum dacă mai aveam şi credite“, a spus pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei.

Teletext pro­duce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi con­curează pe rafturile maga­zi­ne­lor cu compa­nii precum Alba­lact, Danone, Fries­landCam­pina şi Covalact.

„Vom continua dezvoltarea fer­mei şi a fabricii cu fonduri euro­pene, avem două proiecte aprobate, de 3 milioane de euro  în total. Vom moderniza toate utilajele din fabrică, suntem firma din Ialomiţa care a atras cele mai multe fonduri europene.“