Gala DAP 2022. După Afaceri Premium, revista de lifestyle de lux al ZF, a premiat, miercuri seară, oamenii, ideile şi iniţiativele din industria de lux

Autor: Alexandra Matei 21.10.2022

Gala de premiere a adus în lumina reflectoarelor iniţiativele de succes din ultimul an din domenii precum modă, parfumerie, bijuterii, beauty, tehnologie, artă, sport, turism sau birouri Evenimentul i-a celebrat pe toţi cei care pun zi de zi o nouă cărămidă la fundaţia unei industrii a luxului care condimentează mediul de business local cu un strop în plus de frumos.

După Afaceri Premium, re­vista lu­nară de lifestyle de lux a Ziarului Financiar, i-a pre­miat miercuri seară, în gala cu numărul 12, pe principalii jucă­tori ai pieţei de lux din România.

Gala După Afaceri Premium din acest an a fost susţinută de Beautik, Nordis, Samsung, Superbet, Vo­da­fone, Dentestet, Teilor, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Biosunline, Clarins, Diverta, Domeniul Bogdan, Eisberg, Explorando, Hochland, Illuma, MAM Bricolaj, Niran, Sabon, The One, Top Line, Digital Barista, Vicecream, Mied şi Florăria Magnolia. Gala din acest an a marcat şi împlinirea dorinţei actori­lor din piaţa de lifestyle şi lux de a se revedea faţă în faţă, după ce au avut parte, timp de doi ani de zile, de întâlniri şi eve­ni­men­te desfăşurate prepon­derent în online. Exe­cutivi, antreprenori, oa­meni din mediul de business, ro­mâni, dar şi expaţi, au fost participanţii eve­nimentului care, an de an, dedică o serie de premii celor care pun umărul la o societate mai bogată din punct de vedere cultural şi al experienţelor premium de zi cu zi.

Gala de premiere, la care au par­ticipat peste 250 de persoane, a adus în lumina reflectoarelor iniţia­tivele de succes din ultimul an din domenii precum modă, parfumerie, bijuterii, beauty, tehnologie, artă, sport, turism sau birouri. „Ceea ce am făcut noi, pe scurt, este să aducem luxul la birou. Ne bu­curăm să asistăm la maturizarea seg­mentului pieţei de lux şi a serviciilor care vizează piaţa de lux şi să contri­buim la rândul nostru la dezvoltarea acestui segment. Cred că biroul tre­buie să reprezinte continuarea stilului de viaţă“, a spus Sheila Ionescu, CEO, The One, unul dintre pre­mianţii galei.

Clinicile de dermatologie şi în­frumuseţare, actori în lumea fru­museţii, sunt un pilon important în industria de lux, categorie pe care DAP a ales să o premieze anul acesta. „Nu trebuie să ţintim către o fru­museţe perfectă, trebuie să ne îmbră­ţi­şăm anumite defecte pe care le avem, pentru că ele sunt cele care ne aduc un plus de frumuseţe naturală. Însă putem îmbunătăţi foarte multe aspecte, putem avea un ten sănătos şi frumos cu ajutorul specialiştilor“, a precizat Alexandra Crâşmaru, fonda­toarea clinicii Illuma Clinique. Cum frumuseţea şi spor­tul se sus­ţin una pe cealaltă, sportul este o cate­gorie care nu a lipsit de pe lista dome­niilor premiate de După Afa­ceri Premium în gala de anul acesta. A fost însă vorba despre un alt fel de sport, cel al minţii.

„Revista DAP celebrează arta de a trăi frumos după afaceri. Eu, per­sonal, am ales după afaceri şahul – un sport, o educaţie, un creator de comu­nităţi“.

“ Pe această linie, m-am implicat la Federaţia Română de Şah, astfel încât să dezvoltăm această comunita­te inimoasă a sportului minţii“, a spus şi Vlad Ardeleanu, preşedintele Federaţiei Române de Şah, un alt premiant.

Aceştia sunt doar câţiva dintre premianţii serii, însă evenimentul i-a celebrat pe toţi cei care pun zi de zi o nouă cărămidă la fundaţia unei industrii a luxului care condimentează mediul de business local cu un strop în plus de frumos.

 

TURISM - Premiul pentru investiţia anului în turism - pentru sprijinirea culturii ospitalităţii şi promovarea turismului experienţial - Casa Timiş

Cristina Timiş, fondator, Casa Timiş: Aici nu este vorba doar despre investiţii în turism, este mult mai mult decât o investiţie. Este un proiect care schimbă faţa ospitalităţii şi a turismului în România. Este un proiect care a crescut ca Făt-Frumos în doar patru ani. Este un proiect care a plecat din mijlocul nimicului, într-un sat, unde familia mea a achiziţionat un conac şi patru hectare de vie. Astăzi, acest loc a devenit un domeniu de 140 de hectare care conţine vii, livezi, terenuri, un resort de 12 hectare. Resortul care câştigă astăzi este un loc de poveste, în care am pus toată experienţa mea, căutările mele şi lucrurile care m-au fascinat de-a lungul timpului. Când vorbim de turism experienţial, nu vorbim despre cazare, înnoptare sau servit masa, ci despre o lume multisenzorială. Casa Timiş este astăzi mai mult decât mi-am imaginat la început pentru că fiecare zi şi fiecare trăire a oaspeţilor ne motivează să creăm mai mult şi mai special.“

 

MODĂ - Premiul Promotorul eleganţei atemporale şi al designului care spune o poveste - brandul românesc de modă Ami Amalia

Amalia Săftoiu, fondatoarea Ami Amalia: Am plecat din ţară în 2000, iar 20 de ani mai târziu ne-am întors şi am investit în acest brand. Suntem şi producători, din 2019 avem fabrica noastră de tricotaje. Producem la Oradea. Românii sunt importatori şi cunoscători de lux, dar foarte puţine firme româneşti exportă lux şi sunt cunoscute în străinătate ca producând lux. Majoritatea clienţilor noştri sunt din străinătate, iar produsele noastre au eticheta Made in Romania.“

 

WELLNESS - Premiul O carte de vizită impecabilă – zâmbetul - Dentestet

Bianca Nichescu, patient experience director, Dentestet: Acest premiu reprezintă pentru noi o recunoaş­tere a eforturilor pe care le-am făcut de-a lungul anilor pentru a facilita accesul românilor la cele mai performante tratamente stomatologice. Suntem fericiţi să anunţăm că săptămâna aceasta am deschis clinica Dentestet cu numărul 16 la Arad.

 

ARTĂ - Premiul pentru compania care scoate la iveală comorile uitate ale României - Casa de Licitaţii Artmark

Simona Chish - Art Advisor la Casa de Licitaţii Artmark: Acest premiu confirmă amprenta pe care echipa Artmark o lasă asupra pieţei de artă autohtone şi nu numai. În pandemie, arta a devenit mai apropiată de sufletul oamenilor. Avem o creştere considerabilă, în special în online. Din ce în ce mai mulţi tineri sunt atraşi de arta contemporană. Cred că suntem pe drumul cel bun.“

 

SPORT - Premiul „Managerul“ minţilor strălucite - Federaţia Română de Şah

Vlad Ardeleanu, preşedintele Federaţiei Române de Şah: Revista DAP celebrează arta de a trăi frumos după afaceri. Eu personal am ales după afaceri şahul – un sport, o educaţie, un creator de comunităţi. Pe această linie, m-am implicat la Federaţia Română de Şah, astfel încât să dezvoltăm această comunitate inimoasă a sportului minţii. Pentru anul viitor, ne dorim să creăm un parteneriat cu Ministerul Educaţiei pentru introducerea şahului în şcolile publice din România. Avem un crez că şahul este foarte bun pentru copii.“

 

PARFUMERIE - Premiul pentru parfumerie - Parfumeria anului 2022 – Beautik

Georgian Gheorghe PR & communication coordinator la Beautik Haute Parfumerie: Atunci când vorbim despre un personaj contem­po­ran, vorbim despre un parfum semnătu­ră. Dacă vorbim de o colecţie de parfumuri olfacti­ve, atunci vorbim despre o persoană matură, care are foarte multe pro­du­se care îi completează experienţa de viaţă şi toate trăirile acumulate de-a lungul timpului. Crearea unui parfum propriu este o tendinţă care există şi pe piaţa locală, nu doar în străinătate, dar într-un cadru mai restrâns. În această perioadă, s-a revenit la parfumurile cu ingrediente emblematice, cu acorduri florare şi revine şi un trend în parfumeria cu ingrediente fresh, florale, care să inspire la o nouă eră, la un nou început.“

 

POWER OFFICE - Premiul Biroul, mai mult decât un simplu loc de muncă - Superbet, pentru biroul din cadrul proiectului One Cotroceni Park

Amalia Beţa, group head of office real estate la Superbet: Este un premiu care ne responsa­bilizează. După mai bine de un an de eforturi intense am reuşit să finali­zăm un proiect foarte frumos – hubul operaţional al Superbet, care şi-a deschis porţile în One Cotroceni Park. Este nu doar un loc de muncă, ci şi un hub unde ne putem întâlni şi organiza evenimente. Proiectul nostru oferă un view superb. Avem un spaţiu de peste 10.000 de mp, 600 mp de terasă şi spaţii versatile.“

Alina Amza, group well-being & inclusion director la Superbet: Este angajamentul pe care ni l-am luat faţă de oameni pentru a le oferi o expe­rienţă extraordi­nară în momentul în care ei aleg să se întâlnească la birou. Este decizia lor când şi de câte ori se întorc la birou, credem foarte mult în sistemul de muncă hibrid.

 

ARTĂ - Premiul Viaţa bate filmul, înmânat de Alexandra Olaru, director, Legal and External Affairs la Vodafone România – TIFF (Transilvania International Film Festival)

Tudor Giurgiu, preşedinte TIFF: Festivalul a pus România pe harta celor mai impor­tante festivaluri europene de film. În spatele acestuia, stă o echipă de peste 200 de oameni. În fiecare an, în luna iunie, se întâmplă probabil unul dintre cele mai cool evenimente culturale din România. L-am visat cum l-am visat, dar important este ca visul să îţi iasă. Proba de foc pe care o avem în fiecare an este ca această instituţie să dureze – noi îmbătrânim, trece şi o pandemie, trec şi alte provocări. Cred că lăsăm nişte urme după noi. La Cluj, de câteva zile, am reuşit să implementăm un prim curs opţional de educaţie media cinematografică într-un liceu. TIFF nu înseamnă doar glam, petreceri sau vedete, ci şi educaţie.“

 

TEHNOLOGIE - Premiul Redefinirea conceptului de smartphone, Samsung, pentru Samsung Galaxy Fold

Julia Kim, CEO, Samsung România şi Bulgaria: Tehnologia face ca vieţile noas­tre să fie mai uşoare, mai feri­cite, mai convena­bile. În 2019, am pornit pe acest drum al ino­va­ţiei în domeniul tehnologiei. Astăzi, în 2022, chiar cred că toată lumea se poate bucura de acest nou mod de a trăi, bazat pe noile tehnologii. Utilizatorii români ai Samsung sunt oameni care îmbrăţişează tehnologia, sunt pionieri ai unei lumi noi, bazate pe tehnologie. Cred că, în mod evident, avem nevoie de tehnologie, ea este foarte importantă, dar trebuie să ştim să trăim viaţa mai presus de asta.“

 

PATRIMONIU - Premiul Promotorului patrimoniului românesc şi al moştenirii culturale în peisajul arhitectural - Aici a stat

Ana Rubeli, fondator al proiectului Aici a stat: Misiunea proiectului meu por­neşte de la plăcuţele memo­ria­le de pe casele istorice şi ajunge până în sufletul unui public format din peste 40.000 de iubitori de patrimoniu. Proiectul meu a luat naştere din dorinţa de a vedea şi case în Social Media. Noi vrem să aducem în cultul tinerilor care folosesc noile canale media şi un subiect uşor uitat – istoria şi patrimoniul. Dintr-o joacă, de la un conac abandonat în Vrancea, am ajuns să consolidăm poveşti arhitecturale şi am transformat un proiect online într-o asociaţie culturală.“

 

BIJUTERII - Premiul Opere de artă la purtător, un premiu acordat împreună cu Samsung România, brandului Teilor, pentru colecţia The Exceptional

Anda Jurca, international sales director la Teilor: Colecţia pentru care primim astă-seară premiu a fost inspirată din anii de pandemie şi invită fiecare client Teilor să caută în el însuşi acel lucru excep­ţio­nal care îl face să treacă mai depar­te, să depăşească perioadele grele. La Teilor am vrut să aducem luxul într-o zonă affordable. Avem o nouă colecţie de bijuterii pentru bărbaţi – The brave new man. Este o colecţie care se adresează bărbaţilor români care au curaj să poarte bijuterii. Noi încurajăm oamenii să facă un pas către vest, către Europa, prin a susţine bărbatul să poarte o bijuterie de bărbat.“

 

POWER OFFICE - Premiul Office with a view - pentru compania care transformă biroul într-un club de business exclusivist - The One

Sheila Ionescu, CEO, The One: Ceea ce am făcut noi, pe scurt, este să aducem luxul la birou. În urmă cu doi ani, într-o perioadă extrem de atipică şi dificilă pentru vremurile pe care le traversam, am pornit un proiect extrem de curajos, un proiect exclusivist, în care am adus spaţiile premium de birouri într-un mix cu serviciile şi facilităţile unui hotel de cinci stele şi în care am adăugat şi componenta de HoReCa. Acest proiect poartă numele de The One Floreasca.Succesul pe care l-am înregistrat în mai puţin de un an ne-a făcut să demarăm o a doua investiţie, The One Cotroceni, care va fi inaugurat la finalul acestui an. Cred că biroul trebuie să reprezinte continuarea stilului de viaţă.“

 

BEAUTY - Premiul Locul unde frumuseţea şi ştiinţa îşi dau întâlnire - Illuma Aesthetic Clinique

Alexandra Crâşmaru - fondatoarea Illuma Clinique: Am fondat Illuma Clinique în urma unei nevoi perso­nale, de a găsi acea clinică medi­cală cu servicii dermatologice estetice unde să te simţi răsfăţat, unde să simţi că primeşti atenţia de care ai nevoie. În prezent, suntem printre cele mai apreciate clinici din Bucureşti. Nu trebuie să ţintim către o frumuseţe perfectă, trebuie să ne îmbrăţişăm anumite defecte pe care le avem pentru că ele sunt cele care ne aduc un plus de frumuseţe naturală. Însă putem îmbunătăţi foarte multe aspecte, putem avea un ten sănătos şi frumos cu ajutorul specialiştilor.“

 

GASTRONOMIE - Premiul pentru restaurantul care promovează explorările confortabile în gastronomie - MOM, Bucureşti

Toni Godeanu, cofondator MOM: Experien­ţa MOM a în­sem­nat, de la deschidere şi reuşită. A fost un drum «scurt», de doar 12 ani de zile pentru a ajunge în acest punct. Emblema restaurantului este burgerul.“

 

DESIGN - Premiul pentru Estetica arhitecturală – o abordare nouă în design pe litoralul românesc – Nordis Group, pentru proiectul Nordis Mamaia

Florin Poştoacă, partener, Nordis Group: Toate proiectele Nordis adoptă o viziune similară în ceea ce priveşte designul interior şi exterior. Acest fapt ne ajută să realizăm o sinergie între ce înseamnă partea de estetică, funcţionalitate, dar şi un confort de cinci stele. Nordis Mamaia este un proiect iconic, ce aduce un plus de valoare pentru tot ce înseamnă zona Mamaia Nord, dar şi pentru industria turismului în general. Este un ansamblu deschis tot timpul anului şi cu siguranţă va deveni un reper pentru ce înseamnă turism în România, dar mai ales, pentru ce înseamnă turism pe litoral.“

 

Premiul Special pentru Colaborarea Anului – un parteneriat între artistul Ştefan Câlţia şi designerul Mihaela Glăvan, pentru Colecţia - capsulă de încălţăminte şi accesorii

Mihaela Glăvan, designer: Colecţia-capsulă este inspirată din universul creativ al lucrărilor domnului Ştefan Câlţia, cuprinde modele de încălţăminte şi accesorii şi este o colecţie care trebuie descoperită şi simţită.