Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România: Am avut 12 mld. de tranzacţii în perioada august 2021 - august 2022, cu o valoare lunară medie de 1,2 mld. lei pe lună. Tendinţa se va menţine până la finalul anului
♦ „Cele mai folosite servicii de pe terminalele PayPoint sunt plata facturilor şi încărcările electronice, iar valoarea medie a unei plăţi operate prin terminalele noastre a rămas în jurul sumei de 100 lei“.
Aplicaţia mobilă PayPoint, care le permite clienţilor să plătească direct de pe telefon facturile la utilităţi, precum apă, gaze sau electricitate, să-şi reîncarce creditul pentru cartelele PrePay sau să efectueze alte tranzacţii online, a ajuns să opereze, în medie, 10 milioane de tranzacţii lunar, a spus pentru ZF Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România. De asemenea, aproximativ 5 milioane de clienţi unici au făcut tranzacţii prin terminalele PayPoint - pentru încasare facturi, reîncărcare electronică şi altele - în primele nouă luni ale anului în curs.
„PayPoint a atins un nivel de maturitate în privinţa volumelor tranzacţionate, care au rămas relativ constante în 2020 şi 2021, iar anul acesta ne aşteptăm la aceeaşi tendinţă. De exemplu, în perioada august 2021 - august 2022 au fost operate în medie 10 milioane de tranzacţii pe lună prin terminalele PayPoint. Prin urmare, am avut în jur de 12 miliarde de tranzacţii în perioada august 2021 - august 2022, iar valoarea lunară a tranzacţiilor operate a fost, în medie, de 1,2 miliarde de lei pe lună. Până la finalul anului în curs estimăm că tendinţa se va menţine“, a spus Utku Ogrendil.
El a menţionat că cele mai folosite servicii de pe terminalele PayPoint sunt plata facturilor şi încărcările electronice, iar valoarea medie a unei plăţi operate a rămas în jurul sumei de 100 lei.