Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România: Am avut 12 mld. de tranzacţii în perioada august 2021 - august 2022, cu o valoare lunară medie de 1,2 mld. lei pe lună. Tendinţa se va menţine până la finalul anului

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.10.2022

♦ „Cele mai folosite servicii de pe terminalele PayPoint sunt plata facturilor şi încărcările electronice, iar valoarea medie a unei plăţi operate prin terminalele noastre a rămas în jurul sumei de 100 lei“.

Aplicaţia mobilă PayPoint, care le permite clienţilor să plătească direct de pe tele­fon facturile la utilităţi, pre­cum apă, gaze sau electri­citate, să-şi reîncarce creditul pentru cartelele PrePay sau să efectueze alte tranzacţii online, a ajuns să opereze, în medie, 10 milioane de tranzacţii lunar, a spus pentru ZF Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România. De asemenea, aproxi­mativ 5 milioane de clienţi unici au făcut tranzacţii prin terminalele PayPoint - pentru încasare facturi, reîncărcare electro­nică şi altele - în primele nouă luni ale anului în curs.

„PayPoint a atins un nivel de maturitate în privinţa vo­lumelor tranzacţionate, ca­re au rămas relativ con­stante în 2020 şi 2021, iar anul acesta ne aşteptăm la a­ceeaşi tendinţă. De e­xem­plu, în perioada august 2021 - august 2022 au fost operate în medie 10 milioane de tranzacţii pe lună prin ter­minalele PayPoint. Prin urmare, am avut în jur de 12 miliarde de tranzacţii în perioada august 2021 - august 2022, iar valoarea lunară a tranzacţiilor operate a fost, în medie, de 1,2 miliarde de lei pe lună. Până la finalul anului în curs estimăm că tendinţa se va menţine“, a spus Utku Ogrendil.

El a menţionat că cele mai folosite servicii de pe terminalele PayPoint sunt plata facturilor şi încărcările electronice, iar valoarea medie a unei plăţi operate a rămas în jurul sumei de 100 lei.