Agenţia de monitorizare şi analiză media Klarmedia fuzionează cu Media Image Group şi ajunge la un portofoliu de peste 500 de clienţi pe piaţa de profil din România şi Republica Moldova

Autor: Cristina Bellu 27.10.2022

Klarmedia, agenţie de monitorizare şi analiză media, anunţă preluarea Media Image Group, prima companie din România specializată în piaţa de profil.

În urma tranzacţiei, Klarmedia îşi întăreşte poziţia de principal furnizor de monitorizare media în România şi Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienţi şi o echipă de 65 de analişti.

„Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienţi şi acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, spune Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.

Compania, lansată în urmă cu şapte ani de Ionuţ Anastase, Ramona Pîrvulescu şi Octavian Petrescu, a devenit în scurt timp partener cheie pentru multe companii şi organizaţii publice precum: Comisia Europeană, Camera Deputaţilor, ASF, BNR, Carrefour, Heineken, KMG International – Rompetrol, NN România, Transelectrica sau BestJobs.

„Astăzi facem un pas important pe piaţa de monitorizare din România, graţie experienţei celor două echipe şi resurselor comune dezvoltate”, adaugă Miron Mateescu, partener şi director de marketing la Media Image Group.

Potrivit datelor transmise de oficialii Klarmedia, cele două companii vor avea aceeaşi echipă de management.