Irina Bejan, Euroins: Piaţa de retail din asigurările de sănătate nu este păguboasă. Un produs accesibil nu înseamnă rabat la calitate. Se pot acoperi 3-5 episoade de îmbolnăvire pe an la un preţ accesibil

Autor: Mircea Nica 01.11.2022

♦ Dacă vorbim de produsele cele mai simple, acestea pornesc de la pachetele de bază şi ajung şi la produse mult mai scumpe. Avem pachete care, de exemplu, la 100 euro pe an, mai puţin decât un RCA, acoperă inclusiv partea de prevenţie, susţine Irina Bejan, expert asigurări de sănătate la Euroins.

Piaţa de de retail pe zona asigurărilor de sănătate nu este păguboasă, iar un produs accesibil nu înseamnă o lipsă a calităţii, a explicat Irina Bejan, şef serviciu, expert asigurări de sănătate la Euroins, în cadrul ZF Bankers Summit 22, în ziua a treia, zi dedicată exclusiv asigurărilor.

„Piaţa de retail nu este păguboasă. Un produs accesibil nu înseamnă că trebuie să faci rabat la calitate. Se pot acoperi 3-5 episoade de îmbolnăvire pe an la un preţ accesibil. La nivelul companiei noastre estimăm că trendul ascendent din prima parte a anului pe zona asigurărilor de sănătate se va menţine şi în a doua parte a anului 2022, astfel încât la final de an să avem o creştere de trei ori faţă de perioada similară a anului trecut“, a spus Irina Bejan la evenimentul care s-a desfăşurat în iulie.

Ea a mai adăugat că există planuri de acoperire prin care, pentru 100 euro pe an, însemnând mai puţin decât un RCA, se poate acoperi inclusiv partea de prevenţie.

„Este important să previi şi ţările dezvoltate fac acest lucru cu succes. În ţările mai dezvoltate, dacă un asigurat nu efectuează acel pachet preventiv el nu este acoperit.“